Za pomocą pierścienia LED, który otacza port ładowania, NANO wyświetla statusy i problemy techniczne. Każdy kolor reprezentuje inny komunikat:
Wenar nazywa swoją funkcję harmonogramu ładowania "SMART Charging" i aby go ustawić, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Kliknikj "zapisz zmiany", gdy będziesz zadowolony z ustawionego harmonogramu.
Jeśli chcesz, aby Twój samochód był naładowany do określonego poziomu procentowego, pozwoli Ci to osiągnąć ustawienie ładowania docelowego. Aby ustawić ładowanie docelowe, użyj poniższych kroków:
Po zakończeniu kliknij przycisk "Zapisz zmiany".
Domyślnie wskaźnik LED wokół portu ładowania NANO świeci jasno w celu zapewnienia widoczności. Może to sprawić, że twój punkt ładowania będzie rzucał się w oczy, zwłaszcza jeśli jest zamontowany na froncie domu. Na szczęście Wenar dodał funkcję, która pozwala przyciemnić pierścień LED i oto jak to zrobić:
Jeśli chcesz się skontaktować z Wenar, możesz to zrobić, odwiedzając stronę "kontakt z nami" na naszej stronie internetowej i wypełniając formularz kontaktowy. Wenar skontaktuje się z Tobą bezpośrednio przez telefon lub e-mail.
Jeśli to się zdarzy, może to oznaczać, że albo NANO ma wewnętrzną usterkę, albo pojazd, do którego jest podłączone, ma usterkę. Niestety, jeśli taka sytuacja utrzymuje się nawet po zresetowaniu, powinienieć skontaktować się z pomocą techniczną Wenar.
Jeśli podłączysz swój pojazd do NANO przed dostosowaniem ustawień harmonogramu ładowania, NANO będzie ładować pojazd przy użyciu ostatnio zapisanego przed podłączeniem harmonogramu, a nie Twoich nowych ustawień.
Aby temu zapobiec, musisz najpierw odłączyć przewód ładujący od NANO,a następnie zapisać nowe ustawienia w aplikacji. Po zapisaniu i ponownym podłączeniu pojazdu do NANO ładowarka powinna zacząć ładować z zastosowaniem nowych ustawień.
Oznacza to, że urządzenie NANO ma problemy z połączeniem się z siecią Wenar.
Jeśli nie określono inaczej, nasi instalatorzy łączą ładowarki NANO z siecią Wenar za pomocą połączenia WiFi, a nie mobilnym połączenim danych GSM. Jeśli twój NANO ma problemy z utrzymaniem stabilnego połączenia z twoim routerem WiFi, to może lepiej będzie, jeśli zamiast tego przełączysz się na połączenie GSM. Aby to zrobić, musisz skontaktować się z Wenar, a my zdalnie przełączymy twoje urządzenie w tryb GSM.
Jeśli wolisz, by NANO był nadal podłączony do sieci WiFi lub wiesz, że w twojej okolicy zasięg sieci komórkowej jest niestabilny, możesz też spróbować przenieść router bliżej ładowarki lub kupić wzmacniacz zasięgu sieci WiFi.
Jeśli zastosowałeś się do powyższych sugestii i nadal masz problemy, skontaktuj się z Wenar w tej sprawie.
Aby oszczędzać energię, pojazdy elektryczne przechodzą w tryb gotowości, jeśli przez jakiś czas nie ma komunikacji między ładowarką a pojazdem. Oznacza to, że jeśli Twój pojazd nie wykryje żadnego prądu, ładowarka pokładowa przejdzie w tryb gotowości i nie będzie mogła pobierać prądu. Aby temu zapobiec, NANO wykorzystuje ładowanie impulsowe, wysyłając do pojazdu niewielki prąd, który utrzymuje ładowarkę pokładową w stanie czuwania aż do momentu, gdy nadejdzie czas ładowania z pełną mocą w ustawionym czasie. Gdy podświetlenie NANO zmienia kolor na zielony i niebieski, oznacza to, że funkcja ta jest aktualnie aktywna.
Niektóre pojazdy nie obsługują jednak ładowania impulsowego, co oznacza, że ich ładowarka pokładowa po pewnym czasie nadal się wyłącza, nawet po otrzymaniu niewielkiej ilości prądu. Jeśli zauważysz, że Twój pojazd nie ładuje się zgodnie z ustalonym harmonogramem, to może to być jeden z takich pojazdów.
Aby obejść ten problem, NANO wbudowało układ podtrzymujący, który dostarcza do pojazdu niewielki prąd ciągły, a nie przerywany. Aby aktywować tę funkcję:
W większości przypadków instalator ustawi zarządzanie energią w twoim NANO po instalacji. Ale jeśli kiedykolwiek będziesz musiał dokonać zmian samodzielnie, oto co musisz zrobić:
Jeśli zauważysz, że Twoja ładowarka tak się zachowuje, możesz być spokojny, wiedząc, że jest to całkowicie normalne.
Aby oszczędzać energię, pojazdy elektryczne przechodzą w tryb gotowości, jeśli przez jakiś czas nie ma komunikacji między użytkownikiem a pojazdem.
Oznacza to, że jeśli Twój pojazd nie wykryje żadnego prądu, ładowarka pokładowa przejdzie w tryb gotowości i nie będzie pobierać prądu. Aby temu zapobiec, NANO wykorzystuje technologię impulsową, która wysyła do pojazdu niewielki prąd, który utrzymuje ładowarkę pokładową w stanie czuwania aż do momentu, gdy nadejdzie czas ładowania z pełną mocą w ustawionym czasie. Gdy podświetlenie NANO zmienia kolor na zielony i niebieski, oznacza to, że funkcja ta jest aktualnie aktywna.
Moc pobierana przez urządzenie, gdy ta funkcja jest aktywna, jest bardzo niska, więc nie musisz się martwić, że zwiększy ona Twoje rachunki za prąd.
Jeśli żadna z poniższych porad nie zadziałała, być może będziesz musiał skontaktować się z pomocą Wenar, odwiedzając stronę "kontakt z nami" na naszej stronie internetowej i wypełniając swoje dane w formularzu kontaktowym.
Klienci powinni otrzymać swoją ładowarkę NANO przed dniem instalacji. Dobrze jest sprawdzić zawartość pudełka, aby upewnić się, że nie ma żadnych uszkodzeń i sprawdzić, czy wysłano właściwy produkt.
Przed instalacją klient powinien pobrać aplikację Wenar ze sklepu z aplikacjami na smartfony. Kliknij na poniższe linki, by pobrać aplikację Wenar:
Po pobraniu aplikacji Wenar powinieneś móc utworzyć swoje konto. Wprowadź swoje dane, w tym nazwę użytkownika/email i hasło.
Po wykonaniu tych czynności aplikacja jest gotowa do podłączenia do twojego urządzenia NANO po jego zainstalowaniu.
Po instalacji instalatorzy powinni sparować NANO z aplikacją Wenar, aby włączyć pełne funkcje dostępne w ładowarce. Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami: